Kimmietid

december 17, 2010

Mordisk

Nä, inte riktigt men "lätt" aggressiv var jag tveklöst under eftermiddagen. Som sagt så tar det mig ca 15 minuter att cykla till och från jobb. Imorse kom jag 10 minuter för sent till jobb eftersom det inte kom några bussar - höll mig vid gott mod men i eftermiddag fick jag bara nog - jag slutar 16,00 och kom hem 17,25, nästa vecka kommer jag nog att gå istället - då tar det i varje fall max en timme och jag får motion samtidigt. Sen när jag kom hem blev det ICA igen - jag behövde ingenting men min kollega ville ha en grej som var "Dagens vara" idag som hon skulle ge sin dotter i julklapp och jag erbjöd mig att försöka fixa det till henne så att hon inte skulle behöva släpa ut småbarn i ovädret för att köpa en julklapp till sitt stora barn. Så efter att sprungit runt och letat och så småningom frågat så var den slutsåld =( - så går det när man ska vara snäll.
Sedan har jag och sonen haft en mysig middag tillsammans, han är "så" stor nu - härligt att sitta och diskutera och prata om hur vår dag varit och äta tacos i lugn och ro. Min lille kille är ju en fin ung man nu =).

Jag önskar er en härlig helg!

4 Comments:

  • At 2010-12-18 00:10, Anonymous Pisan said…

    Förstår att du blev irriterad. Det är ju inte klokt att lite snö ska ställa till det så.
    Önskar dig en fin helg! Kram1 ♥

     
  • At 2010-12-18 14:59, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Ibland blir man lite gnällig, känns som att de borde kunna fixa det lite bättre när man bor i en storstad.

     
  • At 2010-12-18 16:59, Anonymous Helga said…

    Helt otroligt - hur mycket snö kan det komma?

    Mn son blir ju 18 snart och jag fattar inte vart tiden tog vägen...

     
  • At 2010-12-18 17:04, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är vackert men gud så mycket snö, på sina ställen har man snö till knäna =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter