Kimmietid

december 22, 2010

Julen har inte varit än och jag har redan ätit för mycket

Det blir mycket ätande just nu =). Gott, men inte bra för figuren. Igår kväll var jag ute på restaurang med 2 väninnor vi åt på en Mexikansk restaurang och maten var supergod - det var jättmysigt.
Sedan idag på jobb blev vi alla bjudna på Thai-lunch och sedan finns det choklad, kakor och frukt överallt hela tiden. Jag hoppar över kakorna men lite choklad slinker allt ned.

Vädret är helt åt skogen i år, imorse var det -17 grader när jag skulle till jobb. Det är kallt så att det gör ont när man måste stå i evigheter och vänta på bussar. Tydligen ska det komma en massa mer snö under några dagar framöver och det är verkligen inte kul.

Något som däremot är kul är att imorgon kommer Hossan hit, då ska det ätas lite gott igen =) och
så ska vi fira vår lilla jul tillsammans innan den riktiga julen kommer - Julafton ska firas hos min syster.

Hoppas ni har det bra och inte julstressar för mycket!

2 Comments:

  • At 2010-12-23 00:48, Anonymous -Nena- said…

    Ja huuu vad det var kallt idag.
    Nu har vi bara -5 och det är mer lagom.
    Mer snö behöver inte heller komma!

    Ha det så mysigt i morgon och en riktigt God Jul.

     
  • At 2010-12-23 08:27, Anonymous Pisan said…

    Det skall visst bli sviiinkallt i några dagar nu, såg också på prognosen att ni får mer snö i Skåne. Ja du, det brukar bli mycket mat så här års :-) Önskar dig en riktigt god jul! Kram!♥

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter