Kimmietid

december 18, 2010

Idag har varit välbehövlig

Har sovit lite halvkasst under veckan så helg har jag behövt =) det blev ingen sovmorgon men skönt ändå, tvätt-tid var bokad till klockan 8 i morse och tvätten blev avklarad. Jag körde lite "dubbelarbete" då - medan tvätten gick så tittade jag på en film samtidigt som jag slog in en del julklappar och småfixade med annat. När all tvätt var klar bestämde jag mig för att pälsa på mig och pulsa ut i drivorna eftersom jag kände att jag behövde dagsljus, det blev promenad till Ö&B där jag inhandlade lite schampo/balsam/hushållspapper/chips/andra godsaker =) sedan promenerade jag hem igen så det blev en rätt skaplig promenad.

Sonen har haft en kompis här sen i förmiddags och när jag kom hem bakade jag kolakakor, inte så juligt kanske men gott är det alltid.

2 Comments:

  • At 2010-12-19 13:08, Anonymous Helga said…

    Skönt med en liten promenad... man behöver ju lite luft.

    Kolakakor är gott - jag gör samma men med choklad istället och pärlsocker. Lätt och gott!

     
  • At 2010-12-19 14:00, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jätteskönt, man ser inte så mycket dagsljus just nu annars.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter