Kimmietid

januari 05, 2011

Helg igen =)

Vi slutade lite tidigare idag eftersom det är dag före helgdag så nu är jag hemma och har helg igen.
Ikväll blir det ingen avancerad matlagning, sonen och jag (och kanske hans kompis också om han stannar kvar tills dess) ska bara göra hamburgare enkelt och snabbt och gott.
Arbetsdagen har varit kul och gått snabbt, sov dock rätt uselt inatt så jag är rätt seg nu + att min näsa har fått för sig att börja rinna - förhoppningsvis blir det bara lite snuva av det.

Ha en finfin kväll!

4 Comments:

  • At 2011-01-06 01:40, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att sluta lite tidigare, en skön start efter ledighet.
    Var inte nya kudden något bra att sova på eller du är som jag, det tar ett tag innan jag sovit in mig på ny kudde eller säng.

    Håller tummen att det inte blir något av den rinnande näsan.

     
  • At 2011-01-06 09:56, Anonymous Pisan said…

    Hoppas du inte blir mer än lite snuvig. Håller tummarna för det. Hoppas du sovit gott inatt. Kram! ♥

     
  • At 2011-01-06 11:00, Blogger Kimmie said…

    Nena: Nya kudden var skön =) men jag har alltid svårt att komma till ro i tid när jag ska börja jobba efter en ledighet.

     
  • At 2011-01-06 11:00, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Är på samma nivå ännu så länge.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter