Kimmietid

januari 16, 2011

Redan Söndageftermiddag

Vart tog resten av helgen vägen =). Igår blev det diverse fixande här hemma, gardiner blev bytade resten av julen bars ner i källaren och på kvällen kom Hossan hit och vi hade en lugn och skön kväll tillsammans. Mat och vin och snack - trevligt.
Idag är jag jättetrött, får bli en tidig kväll ikväll. Jag har roat mig med att stryka tvätten och ligga på soffan och läsa.
Det blir ingen högre hastighet idag, ska laga middag i övrigt blir det mest slappande.
Till min stora glädje är det ca 5 plusgrader och en hel del utav snön har försvunnit, imorgon blir det cykel till jobb =)

2 Comments:

  • At 2011-01-16 18:37, Anonymous Anonym said…

    Tack för igår! Förlåt att jag stannade så länge, hade ingen koll alls på tiden.... :)

    Hossan

     
  • At 2011-01-16 18:39, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Fniss, förlåt att jag var zombietrött på slutet =) spelar väl ingen roll.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter