Kimmietid

januari 26, 2011

Oväntat besök

Bra dag på jobb, men det är det ju oftast =). När jag kom hem var jag iväg och hämtade ett paket med en fleece-huvjacka i benvitt som jag beställt via postorder och blev jättenöjd med. Hem och började hacka och greja för att göra köttfärssås - då kom det ett SMS - Är du hemma? det var jag, sedan ett till - Kan jag titta in om en stund? Javisst, så in kom Hossan som varit och handlat i butiken nära mig och hon kom lagom så hon åt middag med oss - trevligt med lite extra sällskap =)
Nu har hon åkt hem och jag ska förstå att det inte är helg bara för att hon var här.


6 Comments:

  • At 2011-01-27 01:33, Anonymous Anonym said…

    Tack så väldigt, väldigt mycket!
    Favvis mat också - jag är inte LITE fräck som bjuder in mig själv sådär ;)
    Idag har det varit en riktigt bra dag för mig! Det var längesedan jag mått så bra och haft så kul som idag!
    Hossan

     
  • At 2011-01-27 11:45, Anonymous Pisan said…

    Vad härligt det är med sådana där spontana besök! Kram! ♥

     
  • At 2011-01-27 17:15, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det var kul! Tack för trevligt sällskap =) Härligt att höra att din dag varit bra.

    Pisan: Absolut, hur kul som helst.

     
  • At 2011-01-27 18:30, Anonymous Helga said…

    Det är så man borde umgås mest egentligen. Kravfritt och mysigt!!

     
  • At 2011-01-30 19:31, Anonymous -Nena- said…

    Kul med lite spontanbesök så där.

     
  • At 2011-01-30 19:58, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja så länge det är någon man vill träffa så =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter