Kimmietid

januari 25, 2011

Ett par dagar ...

...in i veckan är vi redan. Just nu har jag kycklingfilé i stekpannan och i ugnen en hög klyftad potatis till sonen och morötter, paprika och squash som är mestadels till mig - sonen gillar ugnsgrillade morötter så de delar vi på =). Dagen har varit kul, många skratt på jobb och vi var flera som var lite trötta idag vilket ledde till lite extra fånigt fnitter då och då. Fick ett skämtsamt frieri från en kollega som råkade stå framför mig med en bukett blommor som skulle lämnas vidare till någon annan =) - eftersom han redan är gift så tackade jag nej.

Imorgon är det som alltid på Onsdagar, extra tidig morgon och på torsdag ska jag med nya chefen på möte som protokollförare. Har ju följt med gamla chefen tidigare men detta blir första gången med den nye.

Ha en bra Tisdagskväll!

4 Comments:

  • At 2011-01-25 17:48, Anonymous Helga said…

    och här sitter jag på hotellrummet och äter take-way...
    Skönt att hör att ni har så kul på jobbet!

     
  • At 2011-01-25 17:49, Anonymous Helga said…

    take-away ska det vara...

     
  • At 2011-01-25 19:53, Blogger Kimmie said…

    Helga: Take-away kan också vara smaskigt =)

     
  • At 2011-01-26 02:29, Blogger Hossan said…

    Kul med tönna kollegor!

    Jag hatar att föra protokoll, hade velat ha en bandspelare ifall man inte får med allt. Jag hatar att sitta i möten och jag hatar att åka på konferens! (det här låter som en fortsättning på mitt inlägg)

    Hoppas att du får en bra onsdag!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter