Kimmietid

februari 03, 2011

Fredagen närmar sig =)!!!

Denna veckan längtar jag efter helg, dålig sömn (inte varje natt) och det grå och tråkiga vädret har gjort mig SÅ trött - jag längtar efter en slö skön morgon i sängen på lördag.
Jobbdagarna har flugit fram, idag har jag varit lite på turné tillsammans med en kollega - vi var ute och hälsade på en del andra filialer. När man har mycket kontakt och servar mycket till dessa platser så är det rätt kul att se hur där ser ut och få träffa människorna som ringer mig.

Nu ska jag gå och fixa till vår middag som idag är rätt lat - det blir hemfixade hamburgare.


3 Comments:

  • At 2011-02-03 23:40, Anonymous -Nena- said…

    Alltid trevligt med ett ansikte på rösten.

     
  • At 2011-02-04 09:56, Anonymous Helga said…

    Kul med lite turné...

    Igår tog vi latmiddag. Jag var såå trött efter 5 flygdagar. Det blev ICA-pizza till familjen och rester till mig.

     
  • At 2011-02-04 16:44, Blogger Kimmie said…

    Nena: Visst är det så.

    Helga: Ja, det var kul. Skönt med latmiddag ibland.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter