Kimmietid

februari 13, 2011

Melodifestivaltittande

Det ägnade vi oss åt igår - jag och Hossan. Tyckte det var en lite halvdålig omgång, de som gick direkt till Globen känner jag gjorde det bara för att de var mest kända. Sanna är en jätteduktig sångerska men låten var kass, samma med Brolle.
De som var bäst igår tyckte jag var Christian Walz och The Moniker. Så sjöng Loren jättebra men såg ut som om hon bar något tungt på sina axlar - kanske vägde de konstiga kläderna sådär 50 kg =).

Nu är det i varje fall Söndag och jag har släpat fram strykbrädan och ska väl så småningom sätta igång med det eländet - men först vill jag nog sitta här en liten stund till.
Ha en skön Söndag!

1 Comments:

  • At 2011-02-14 11:24, Anonymous Helga said…

    Jag gillade också Walz bäst, Moniker eller Loreen borde också ha gått till final. Jag håller med om att Loreen hade konstig hållning...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter