Kimmietid

februari 15, 2011

Läraren är iväg igen

Sonen är igång igen, 3 kvällar denna veckan så är han datalärare igen. Själv har jag varit iväg och handlat efter jobb - imorgonkväll kommer "Pratkamraten" hit. Det ska bli jättekul att ses för det har gått ett par månader sedan sist. Kontakt har vi - via mail och telefon men det är ändå roligare att ses på riktigt.

Jag ska testa ett nytt recept imorgon, en Parmesanpaj - hoppas den blir så god som jag tycker det låter. Så ska vi ha lite kycklingspett också.

Ha en skön Tisdagskväll!

4 Comments:

  • At 2011-02-16 09:51, Anonymous Helga said…

    Parmesanpaj låter som nåt jag skulle gilla...

     
  • At 2011-02-16 15:23, Anonymous Anonym said…

    Jag hoppas att du och pratkamraten får det riktigt trevligt.
    Visst är det roligare att ses på riktigt.

     
  • At 2011-02-16 15:24, Anonymous Nena said…

    Var lite snabb på att klicka, det är ju jag Nena som skrev här ovan ;)

     
  • At 2011-02-18 16:37, Blogger Kimmie said…

    Helga: Den var SYNDIGT god!

    Nena: Det var jättemysigt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter