Kimmietid

mars 06, 2011

Vill ha lite extra helg =)

Helgen har varit jätteskön och den är för all del inte slut än men det hade känts fint med någon liten helgdag nu så att helgen blev lite längre. Jag stortrivs fortfarande på jobb men lite ledighet hade suttit fint.
Igår sov jag till klockan 11, då är man trött. Sedan hade jag en skön dag då lägenheten blev städad, tvätten tvättad men även tid för att läsa och sitta vid datorn och på kvällen tittade jag på andra chansen. Kul att The Moniker fick gå vidare. Sedan gick jag och la mig vid midnatt och vaknade utvilad vid 8 imorse. Känns bra. Idag har jag fortsatt med att läsa och för att göra lite nytta har jag varit på ICA och nu har jag strukit tvätten stående framför TV:n.
Inget mer jobb idag förutom att fixa middag och det är inte så jobbigt.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ska jag se om jag inte kan ta mig ut i det vackra vädret.
Vi har kallt men strålande solsken.

3 Comments:

  • At 2011-03-07 09:32, Anonymous Helga said…

    The Moniker har faktiskt seglat upp som min favorit... Ha en bra arbetsvecka nu :)

     
  • At 2011-03-07 10:50, Anonymous Pisan said…

    Förstår att du vill ha lite extra ledigt. Det blir ju inte så mkt ledig tid när man jobbar heltid. Det är väl c:a 1,5 månad kvar till påsken, då får du ju några dagar i a f. Jag tycker också att the Moniker var den bästa av låtarna i lördags. Kan kanske ha en chans i Tyskland. Men jag tror att Danny eller Eric Saade vinner på lördag, och de har nog också en bra chans i Tyskland, om vi kommer med...
    Ha en fin vecka vännen! KRAMISAR! ♥

     
  • At 2011-03-07 18:31, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är en glad låt!

    Pisan: Till påsk blir det ju lite fler dagar, sen kanske jag tar någon fredag eller måndag ledigt innan dess.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter