Kimmietid

mars 04, 2011

After Work

Veckan har varit mer än intensiv! Superstressigt, rörigt och rätt jobbigt har det varit. Även kvällen ikväll har fram tills för en stund sedan tillbringats med kollegor - men nu har det varit mysigt.
Jag och kollegan promenerade hem till henne efter jobb, där fräschade vi upp oss lite och tog ett glas vin innan vi tog bussen till city där vi mötte upp med ett gäng från jobb som vi gick på After Work tillsammans med. Efter veckan som varit så hade jag bara tänkt ta en öl eller ett glas vin och äta lite men det var trevligt så det blev några timmar extra. Nu är jag rätt mör och det blir en lugn helg.
Kvällen med Hossan var trevlig men jag var trött och lite stress-speedad så jag hade lite svårt för att koppla av. Vi vet redan nu att nästa vecka börjar med fullt ös även då så jag ska verkligen försöka vila under helgen. Städning blir det och tvätt men i övrigt så ska jag ge mig tid till att läsa och slappna av.

Hoppas ni får en fin helg!

2 Comments:

  • At 2011-03-05 11:27, Anonymous Helga said…

    Vd kul med afterwork... sånt har vi aldrig på mitt jobb eftersom alla bor spritt över hela Mälardalsområdet... Stockholm med omnejd, Uppsala, Knivsta, Sigtuna mm...

    Hoppas du kan vila ut lite i helgen nu!

     
  • At 2011-03-05 19:26, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är ett skönt och kravlöst sätt att umgås, jag gillar After-work eller brunch på helgen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter