Kimmietid

mars 11, 2011

Fredag, härliga fredag

Fredagkväll hemma efter jobb, tvätten är igång och jag har varit ännu en liten runda till ICA också. Fick ett recept från en kollega på gifflar som är fyllda med ost och skinka redan från början.
Nu har jag fullständigt fallit ifrån GI-tänket - orkar inte just nu =). De såg så goda ut och de kunde vara perfekta för sonen att ta en eller två från frysen när han är småhungrig.
Så jag har varit och köpt hem jäst och mer mjöl, resten fanns redan hemma. Imorgon blir det nog bakning.

Idag har vi haft jätteknepigt väder, ena minuten har det ösregnat, sedan haglade det och på det lite snö. När jag cyklade hem så var det strålande solsken och kändes nästan som lite vår i luften.



4 Comments:

  • At 2011-03-11 21:15, Anonymous -Nena- said…

    Ja idag har vädret haft svårt att bestämma sig.

    Lät som bra mat att ha i frysen att ta till vid sug.

    Ha en skön helg!

     
  • At 2011-03-11 23:37, Blogger Kimmie said…

    Nena: Aprilväder i Mars antar jag =)

     
  • At 2011-03-12 10:32, Anonymous Helga said…

    Det där lät gott!!

    Jag körde ju GI när jag gick ner 10 kilo förra året.Nu äter jag nästan som vanligt igen men har lyckats hålla vikten...

     
  • At 2011-03-12 14:58, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jättemumsigt var det =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter