Kimmietid

mars 07, 2011

Filmtime

Måndagen blev inte så stressig som vi hade trott och det var skönt! Det var en normal arbetsdag istället, mycket att göra men det gillar jag så det var bara bra.
Väl hemma så fick jag göra en snabbvisit till ICA igen, saknade ett par småsaker. Sonen stod på uteplatsen i solen (iskallt men sol) och skruvade på sin cykel när jag kom hem. Några skruvar som behövdes fästas och däck som skulle pumpas osv.
Sedan har det blivit Pyttipanna-middag och en lugn kväll.
Tänkte jag skulle gå och slänga mig på sängen och titta på en film. Mysigt!


6 Comments:

  • At 2011-03-08 08:45, Anonymous Helga said…

    Filmtajm en vanlig vardag = Mys!

     
  • At 2011-03-08 13:04, Anonymous Pisan said…

    Ja, film är mys :-) Visst är det härligt när solen tittar fram som i helgen? Idag har vi sol också, har precis kommit in efter en liten promenad, där det inte blåste blev det riktigt varmt. Fick knäppa upp jackan. Längtar verkligen till våren i år, mer än andra år. Hoppas du har en fin tisdag! Kramis! ♥

     
  • At 2011-03-08 20:31, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jättemysigt =)

    Pisan: Absolut, lite vår är nog förhoppningsvis på gång. Krokus och påskliljor har kommit upp en bit i rabatten.

     
  • At 2011-03-09 10:24, Anonymous Pisan said…

    Här uppe har jag inte sett en endaste knopp ännu. Längtar tills jag gör det, då får man verkligen vårkänslor. Ni ligger lite före oss där nere i syd. Hoppas du har en fin onsdag! Kramisar! ♥

     
  • At 2011-03-10 23:08, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att det inte blev så stressigt som ni trott.
    Man ska ha att göra men stess kan man ju klara sig utan.

    Ha det gott!

     
  • At 2011-03-11 16:53, Blogger Kimmie said…

    Nena: Har varit en lite lugnare vecka =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter