Kimmietid

mars 14, 2011

Färdig middag

Bekväm måndag idag, jag gjorde Skinkstek till middag igår och det blev mycket mat så vi ska ha det ikväll också. Så allt ska bara värmas. Skönt att vara lite lat på en måndagskväll =).
Har dessutom gjort upp meny för resten av veckan och har allt hemma till dessa maträtter så det är nog bara lite inköp av mjölk, frukt och bröd som kan behövas under veckan.

Lyckades klanta mig igår och slog i min armbåge rejält hårt i en dörrkarm när jag gick förbi.
Den är aningen blå idag och det har gjort ont varje gång jag stött emot eller glömt bort och lutat mig. Aj aj aj! Vaknade flera gånger inatt också när jag rörde mig. Man ska inte ha så bråttom =)

3 Comments:

  • At 2011-03-15 17:52, Anonymous Helga said…

    Härligt att ha förberett så mkt till veckan...

    Kan tänka mig att du har ont!

     
  • At 2011-03-15 21:32, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att bara behöva värma mat ibland.

    Aj aj det där är inget vidare *blåser på det onda*

     
  • At 2011-03-15 21:44, Blogger Kimmie said…

    Helga & Nena: Skönt med lite bekvämlighet - Armbågen har fått en rejäl smäll färgen har mörknat sen igår men det går nog över det med =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter