Kimmietid

april 12, 2011

Veckans andra arbetsdag avklarad

Lite trist en kollega som alla verkligen gillar har blivit avtackad idag, jag har inte jobbat där i någon evighet precis men jag kan känna vilken skillnad det kommer att göra att denna person inte kommer att vara där. Trist! Vi blev alla bjudna på frukost imorse och det var ju snällt och trevligt.
Idag har det ösregnat i stort sett hela dagen här i Malmö så det blev på med regnstället när det var dags att cykla hem och mina skor var vattenfyllda när jag kom hem. Även sonen kom hem genomblöt så nu hänger grejer på tork lite överallt här hemma.

Nu står sonen på Cross-trainern och trampar och jag ska så smått börja fixa med middagen som idag blir pyttipanna.

4 Comments:

  • At 2011-04-13 08:51, Anonymous Pisan said…

    Det är alltid tråkigt när trevliga kollegor slutar. Här regnar det idag också, men hellre det än att det snöar...
    Ha en fin onsdag! Kram! ♥

     
  • At 2011-04-13 16:45, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Håller med - allt är bättre än snö =)

     
  • At 2011-04-14 08:20, Anonymous Helga said…

    Det var ju trist att den trevliga kollegan ska sluta! Kanske kommer det någon ny??

    Vi ska få en massany personal här snart -timanställda. Det ska bli spännande och säkert ganska jobbigt också i början.

     
  • At 2011-04-14 18:40, Blogger Kimmie said…

    Helga: Säkert kan ersättaren bli trevlig men det är ändå en saknad person =) Spännande för er med nyanställda, det går väl lite bättre nu då.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter