Kimmietid

april 24, 2011

Den härliga påsken fortsätter

Njuter för fullt av de lediga dagarna. I fredagskväll var sonen ute med kompisar så jag var själv och tittade på filmen som jag nämnde tidigare. Igår var sonen hemma och vi hade en skön kväll då vi grillade hemgjorda burgare och det blev en hel del tid på uteplatsen.
Idag började jag min dag med en promenad blev ca 45 minuter och det känns att jag kommit ifrån den goda vanan med raska promenader för jag blev lite trött under turen - ska ta mig i kragen och gå oftare. Efter detta åt jag en god frukost och nu har jag en Janssons Frestelse som står i ugnen och doftar gott. Vi ska på familjepåskfirande i eftermiddag i systerns stuga. De håller på att renovera köket i stugan så jag tyckte att jag kunde göra Janssons och ta med det kan vara lite bökigt att fixa till i ett rörigt kök. Ska bli trevligt i vilket fall som helst!

4 Comments:

  • At 2011-04-24 12:32, Anonymous Anonym said…

    Hälsa dem från mig!

    /Hossan

     
  • At 2011-04-24 16:12, Anonymous helga said…

    Underbart med extra lediga dagar, god mat och soool!! Jag är också tacksam för att jag fick vara hemma lite mer än väntat på påsken :)

     
  • At 2011-04-24 20:50, Anonymous -Nena- said…

    Härligt med lediga dagar som dessutom innehåller en massa sol.

    Ha en fortsatt skön påsk!

     
  • At 2011-04-25 14:46, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Will do =)

    Helga & Nena: Visst njuter man till fullo =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter