Kimmietid

april 22, 2011

Glad Påsk

En underbar start på påsken har vi fått! Slutade vid 15-tiden på jobb igår och efter några timmar hemma så dök Hossan upp här och vi hade en skön kväll då jag grillade till oss och det var 23 grader ute så vi satt utomhus på uteplatsen och åt. Så småningom flyttade vi in och satt här och snackade och hade det skönt.

Idag vaknade jag först vid 7 och det är lite för tidigt när jag är ledig så jag låg kvar och läste en stund och somnade sedan igen och vaknade nästa gång vid strax efter 10 - så skönt!
Det har blivit en tur till ICA för att köpa en tidning och gott bröd och sedan frukost på uteplatsen - detta iklädd t-shirt och caprishorts - det känns som sommar =)

Denna långfredag ska för min del tillbringas hemma, jag ska snart börja tvätta och sedan blir det slappardag.

2 Comments:

  • At 2011-04-22 17:59, Anonymous helga said…

    Skönt med en slappardag!

    Jag jobbar men ännu är det lugnt på jouren... Vi grillade igår för första gången i år...

     
  • At 2011-04-22 18:23, Blogger Kimmie said…

    Helga: Visst är det, underbart gott med grillat och extra gott i början av säsongen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter