Kimmietid

april 27, 2011

Grilldags

Två hyperaktiva arbetsdagar avklarade =) nu sitter jag här i lugn och ro med laptopen medan kycklingspett ligger på grillen. Om en stund ska ett par majskolvar göra dem sällskap.
Vi är totalt grillgalna! Det otroliga vädret har vi kvar och det börjar kännas som sommar.

Det var trevligt igår med tjejkvällen i en butik vi fick bra priser och jag köpte mig ett jättesnyggt halsband =) dessutom fick man en Goodiebag med sig hem som innehöll ett armband, en ring och ett par örhängen så nu har jag fullt med nytt Blingbling. Jag kommer definitivt att gå till den butiken igen superfina saker, inte bara smycken utan även heminredningsgrejer.
När vi gick och tittade blev vi bjudna på vin och chokladpraliner - rätt lyxig Tisdagkväll =)

4 Comments:

  • At 2011-04-28 10:12, Blogger Helga - precious said…

    Underbart att man kan laga mat och äta ute nu...

    Vilken kul kväll det verkar ha varit - roligt med nya smycken...

     
  • At 2011-04-28 17:06, Blogger Kimmie said…

    Helga: Njuter lika mycket varje gång =). Det var kul med vår lilla shoppingkväll - finns mycket fina saker.

     
  • At 2011-04-28 22:17, Blogger -Nena- said…

    Vi är också grillgalna här hemma och det är så skönt med det fina vädret.

    Kul med lite nytt bling bling :)
    Lite nyfiken blev jag på vad det var för affär...

     
  • At 2011-04-29 16:50, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det är ju SÅÅÅÅ gott!
    Jag kan berätta om affären när jag "ser" dig på FB.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter