Kimmietid

maj 07, 2011

Helg igen

Jag har visst glömt bort bloggen hela veckan och nu är det helg igen. Vi har haft en konstig vecka vädermässigt från Påskens sommarvärme så var det plötsligt kallt igen, en del kollegor som bor utanför stan hade t.o.m fått skrapa bilfönsterna på morgnarna. Men nu är det härligt vädret tillbaka igen och jag har just njutit ett bra tag på uteplatsen. Först med ogräsrensning och sedan med kaffe och bok. Nu började jag bli trött på grannens "dåliga" musiksmak så jag får vara inne ett tag.
Har varit ute och cyklat idag också, nu förväntar jag mig sommar =) så jag var och köpte en ny fläkt till mitt sovrum - den gamla har lagt av. Bäst att köpa nu, de har en förmåga att ta slut överallt sedan när sommarvärmen slår till.
Ikväll blir det grillat!
 
Hit Counter
Free Counter