Kimmietid

maj 24, 2011

Man har det rätt bra...

...tänkte på det när jag kom hem - jag har det kul och intressant och träffar människor som får mig att gapskratta, tänka, fundera, diskutera och lära mig nya saker hela tiden på jobb. Jag hoppas verkligen på en förlängning när mitt vikariat tar slut till hösten. Blir det inte så kommer jag att kämpa för att hitta något i samma bransch. Allt är inte rosenrött nu heller men jag känner mig glad och ser fram emot varje ny dag - underbar känsla! Jag har alltid sett mig som något av en papperslus men detta jobb som innefattar många (väldigt många) möten med människor passar mig som hand i handske =).

Idag fyllde sonens pappa år och sonen var iväg och firade med honom, själv tog jag mig en kväll då jag färgade håret, filade och lackade naglar, tog ett fotbad och unnade mig ett glas vin.
Imorgon är det onsdag och jag börjar extra tidigt så jag borde väl börja dra mig mot sängen!

Sov Gott!

2 Comments:

  • At 2011-05-25 08:27, Anonymous Helga said…

    Underbart att ha ett jobb att gå till där man trivs!

    Låter som en mysig självpysslarkväll!

     
  • At 2011-05-26 10:54, Anonymous Annica said…

    Hoppas du får förlängning och att de inser du ska få stanna helt för både din skull och deras skull.
    Härligt när man trivs med ett jobb och känner glädje varje dag att få gå dit.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter