Kimmietid

maj 18, 2011

Fy vad jag är hopplös

Jag glömmer alltså bort helt och hållet att blogga! När jag kommer på det så vill jag gärna blogga men sen måste jag göra något och så glömmer jag det igen - Hopplösa jag!
Det har gått många dagar sedan sist och då skrev jag om en väninneträff och den var jättetrevlig, därefter har vi haft Melodifestival då det gick väldigt bra för Sverige, Kul! VM-final, nä det glömmer vi.
Idag har varit en rätt jobbig dag - jag hamnade i en lite otäck situation på jobb, det går inte att gå in på detaljer men jag var lite småskakig när jag kom hem. En trevlig sak hände också på jobb, jag kom in på en kurs jag blivit anmäld till av min chef så jag ska gå på en liten utbildning i början på Juni - alltid kul att lära sig något nytt =)

Hoppas ni har det bra!

2 Comments:

  • At 2011-05-19 09:46, Anonymous Helga said…

    Kul att du kikar in ändå. Jag förstår att det blir svårt att hinna med när man jobbar kontorstider.

    Kul med kursen!

     
  • At 2011-05-19 17:02, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag har hunnit förr så jag bör hinna nu med =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter