Kimmietid

juni 02, 2011

Mitt bloggande har vaknat till liv igen...

...så känns det i varje fall just nu. Inte så att jag har speciellt mycket att skriva om men det känns kul att skriva någon liten detalj då och då igen. Vet hur mycket jag uppskattar att gå tillbaka några år och se vad som hände just då för några år sedan =).

Efter fixandet tidigare idag så blev det flera timmar på uteplatsen =) boken och sköna stolen i solen, ahhh! Njutning! Kaffekoppen och vattenflaskan var också med.
Kvällens middag blev råstekt svensk färskpotatis, kotlett, cole-slaw och god kall sås, gott!
Imorgon jobbar jag förmiddagen och nu blev det så att sonen blev inkallad igen så han ska jobba eftermiddag imorgon. Tydligen har en liten del av de som fått jobb där inte insett att man faktiskt måste jobba också så de hoppar av - uselt! Sonens reaktion var - en del i min ålder är äckligt lata!

 
Hit Counter
Free Counter