Kimmietid

juni 01, 2011

Vi har grillat hamburgare

Jag fick testat morsdagspresenten och den var riktigt bra! Burgarna blev snyggare och så blev de jämntjocka vilket gjorde att de blev precis lagom grillade överallt. Gott var det!

Var och träffade chefen under eftermiddagen och lönen kom upp ett litet snäpp, något bättre men inte så att man jublar direkt. Han sa att om han skulle gå efter min prestation skulle den höjt mycket mer men att det fanns en pott som skulle delas mellan en grupp människor och han försökt fördela så rättvist han kunde. Jag är ju trots allt fortfarande bara vikarie också så jag kan kanske hoppas på ytterligare en förbättring om jag skulle ha turen att så småningom få en tillsvidareanställning.

Imorgon är det ledig dag och jag hoppas på att få sova ut =)
 
Hit Counter
Free Counter