Kimmietid

juni 15, 2011

Hektisk vecka

Nu har det blivit en liten oplanerad paus i bloggandet igen, jobbet är så hektiskt just nu så jag är rätt trött på kvällarna. Snart går vi in i semestertider och då lugnar det sig ett tag.
Förvirrad är jag också och har i tanken hela veckan legat en dag före, lite surt för i min hjärna är det fredag imorgon =), tur ändå att jag har fel annars hade jag aldrig hunnit med allt jag ska göra innan det blir fredag.

Funderar på att kanske ta en filmkväll, massa kuddar på sängen och ligga där och titta på någon film. Får väl se om det blir av =) - Hoppas ni har det bra.

2 Comments:

  • At 2011-06-16 12:54, Anonymous helga said…

    Jag har också svårt att hinna med bloggen nu. Myckt jobb, midsommar på G, fester mm...

     
  • At 2011-06-16 19:25, Blogger -Nena- said…

    Jobbigt när man ligger före så hela veckan men det är ju tur att det är fredag i morgon annars hade det ju varit söndag på lördag ;)

    Låter mysigt med filmkväll och många kuddar.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter