Kimmietid

juni 09, 2011

Sonen har sommarlov

Han är glad och nöjd! Egentligen skulle han och ett gäng klasskamrater grillat på stranden ikväll för att fira lovet men vädret är rätt ostadigt idag så de tar det en annan kväll. Så nu har jag varit och inhandlat en Räkbomb på ICA så vi ska fira med den istället. Mums! Så fick han en slant i present för att han jobbat hårt och fått superbra betyg. Tvåa på skolan betygsmässigt (Jag är stolt).

Han har en intensiv period av jobb framför sig nu, det blir många dagar i sträck men det är som mest 6 timmar per dag oftast bara 4 så det blir nog bra.

Själv har jag haft en dag som bara kan beskrivas som kaos och kalabalik idag så jag är trött i huvudet tror nog jag ska unna mig ett glas vitt vin till räkbomben. IMORGON ÄR DET FREDAG!

5 Comments:

  • At 2011-06-10 09:03, Anonymous helga said…

    Oj, vad duktig din son är! Kul! Vi brukar också ge våra barn en uppmuntran när skolan slutat.

    Dottern är superduktig i skolan med MVG, MVG i det mesta. Sonen kämpar på men vi uppmuntrar alltid hans fina sidor som vänlighet, artighet osv. Inga MVG:n där, mer än i idrott, men heller inga IG:n.

     
  • At 2011-06-10 22:27, Blogger Kimmie said…

    Helga: Underbart med fina barn! Alla har de olika talanger och det ska vi som föräldrar uppmuntra!

     
  • At 2011-06-12 09:03, Anonymous Pisan said…

    Åååhh vad gott det låter med räkbomb. Antar att den var jättegod :-) Önskar dig en fin söndag vännen! Kram! ♥

     
  • At 2011-06-13 20:01, Anonymous -Nena- said…

    Kul att sonen är så duktig, förstår att du är stolt över honom.

     
  • At 2011-06-15 18:29, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Den var jättegod =)

    Nena: Alltid skönt när det går bra för en barn.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter