Kimmietid

juni 06, 2011

Vardagen på väg tillbaka

Imorgon är det vanlig dag igen och det känns helt ok, dessa lediga dagar vi haft har varit så härliga!
Sonen har precis gett sig iväg hemifrån till sitt sommarjobb - han jobbar kväll idag. Ännu ett pass på helgdag vilket han är mycket nöjd med =).
Idag har varit en lugn hemmadag för oss, sonens pappa har varit här och hälsat på oss en stund i övrigt har det bara varit slappt.
Imorgon ska jag iväg på utbildning via jobb så jag börjar en timme senare än vanligt och ska bege mig till centrum på morgonen. Kursen är en halvdagskurs så lagom till lunch så blir det cykeltur till jobb. Sen har jag möte på Onsdag (jag är sekreterare där) och sen är det snart helg igen =)

Tiden rusar, sonens avslutning är i slutet på denna veckan och han ser fram emot det.
Min lille plutt kommer då att gå ut 2:an i gymnasiet - nästa år är det dags för Studenten. Jösses!

4 Comments:

  • At 2011-06-06 19:41, Anonymous Helga said…

    Jag har också haft ledigt nästan hela helgen - så skönt! Kul att sonen fått jobb - de är underbart att de får lite eget att röra sig med.

     
  • At 2011-06-07 18:45, Blogger Kimmie said…

    Helga: Han är jätteglad över jobbet!
    Alltid kul med egna pengar.

     
  • At 2011-06-07 23:27, Blogger -Nena- said…

    Visst har det varit härliga dagar.

    Grattis till sonen, kul att han fått jobb.
    Kan inte heller förstå att M bara har ett år kvar på gymnasiet och den lilla har bara ett år kvar i grundskolan.
    Var tog de små vägen ;)

     
  • At 2011-06-08 20:35, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, tiden rusar på!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter