Kimmietid

juni 12, 2011

Bara två veckor till semestern

Jag har tidig semester i år redan om två veckor börjar jag en fyra veckor lång ledighet. Det ska bli riktigt härligt, visserligen finns det inga direkta planer för ledigheten. Först visste jag ju inte om jag skulle ha jobb efter sommaren och vågade därför inte boka något och nu har sonen jobb hela sommaren. Men det gör faktiskt inget, att bara vara ledig blir jätteskönt. Något ska man väl alltid hitta på. Men först har vi två intensiva veckor framför oss på jobb, nästa vecka lär bli livlig och sedan är det mycket som ska göras klart innan ledigheten kan börja. När ska ni ha semester?
Har ni några roliga planer?


2 Comments:

  • At 2011-06-13 20:03, Blogger -Nena- said…

    Visst kan det vara skönt att bara vara på semestern också.

    Jag vet inte hur det blir med min arbetsträning så vi har inte heller några planer men nog tar vi lådan bakom bilen i alla fall några dagar.
    Sedan är ju lilla dottern på det där stora scoutlägret så dit kommer vi också att åka en dag för att besöka henne.

     
  • At 2011-06-15 18:19, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ska bli härligt!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter