Kimmietid

juni 28, 2011

Tvärtomtyp

Jag är väl lite tvärtom, nu när alla andra bloggar mindre eftersom det är sommar så bloggar jag mer =). Det är ju nu det finns tid för min del.
Även idag är det stekande varmt och jättefint här. Jag började även denna andra semesterdag med en timmes promenad, det hade nog varit skönare om jag kommit iväg tidigare men jag vill ju sova ut också - stekandes varmt var det på promenaden men det gjorde den nästan kalla duschen efteråt desto skönare.
I övrigt idag fick jag ett ryck och bakade lite (också lämplig sysselsättning i värmen =). Har varit ute och farit lite hit och dit och bara haft det skönt.

Ikväll ska sonen på bio med kompisar och kommer sedan att sova hos sin pappa eftersom han ska upp tidigt imorgon och jobba igen så är det mindre avstånd om han sover där.

Hoppas ni har det bra om någon kikar förbi här =)

3 Comments:

  • At 2011-06-28 18:54, Anonymous Helga said…

    Jag bloggar ju vädigt lite just nu... vi bor mest i stugan och där går dagarna rätt så stilla förbi :)

    Ha det så skönt på semestern!

     
  • At 2011-06-28 23:01, Blogger Hossan said…

    Idag har jag nog haft solsting!
    Jag har gjort en massa konstiga saker och nu kom jag precis på att det är arbetsdag imorgon med - ha ha
    Och värmekuddarna ska jag INTE stoppa i kylen utan i micron....

    Ha det gott i värmen!

    Förresten så vägrade jag gå ut på lunchen utan stannade på det luftkonditionerade kontoret :)

     
  • At 2011-06-29 00:16, Blogger Kimmie said…

    Helga: Såklart, i stugan är det väl inte så mycket internetuppkoppling =)
    Ha det skönt du med.

    Hossan: Yep, det är bara Tisdag =)
    Du är väl också galen som tänker på värmekuddar =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter