Kimmietid

juni 25, 2011

Trevlig Midsommar

Vi hade det trevligt igår, midsommar firades som alltid i min systers och svågers stuga. Vi åt god mat och var vid dansbanan och tog lotter och lyssnade på den anskrämliga dansbandsmusiken =)
Var hemma igen vid ett-tiden och stannade uppe ett tag till för jag ville veta att sonen som varit hemma hos en kompis - de var ett gäng kompisar som var där - hade kommit hem till sin pappa ordentligt. Hans pappa var också på fest så han var inte hemma ännu då.
När sonen väl ringt och sagt att nu var han där så gick jag till sängs och har nu haft en slapp förmiddag med boken i sängen.
Om en stund börjar min tvätt-tid och sen ska jag ta itu med lite städning.
Idag blir i övrigt en lugn hemmadag. Hoppas ni hade det trevligt igår och ha en fortsatt skön helg!
 
Hit Counter
Free Counter