Kimmietid

juni 21, 2011

Bra arbetsdag

Har fått sitta ifred utan att bli avbruten var femte minut som jag brukar bli annars och därför har jag hunnit otroligt mycket =) - det känns jättebra eftersom jag snart går på semester och har massor att jobba undan innan dess. Idag har jag hunnit med nästan dubbelt så mycket som vanligt.
Sonen har också jobbat idag, han jobbade förmiddag och är nu hemma utan planer för kvällen.
Han har nu 5 eller 6 lediga dagar och jag har uppmanat honom att inte hoppa på några extrapass på sommarjobbet dessa dagar. Någon gång måste man ta det lugnt och bara vara.

Nu ska jag sätta igång med ugnsbakad falukorv som vi ska ha till middag.

Ha en skön kväll!

1 Comments:

  • At 2011-06-22 01:35, Blogger -Nena- said…

    Lite ledigt måste de ju också ha i sommar.

    Skönt att du fått jobbat undan lite och suttit i fred.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter