Kimmietid

juni 29, 2011

En liten, liten tofs

Håret har blivit klippt och jag var nog mer bestämd idag för det blev precis som jag ville.
När jag nu gör mig redo för kväll och sätter upp håret i tofs är det en ynklig liten grej istället för en svans som gick ner en bit på ryggen. Det känns jätteskönt, uppklippt blev det också så det är inte så kompakt. Jag är nöjd och håret känns svalare och enklare.
Imorgon ska sonen upp ganska tidigt för att jobba så jag ska nog lägga mig i någorlunda vettig tid ikväll så att jag inte är i koma när han stiger upp =).

I övrigt ikväll så har vi ätit Lövbiff till middag, jag har pratat i telefon en hel del med Hossan och vid 16-tiden idag så hade vi 46 grader på uteplatsen - nu snackar vi mitt i solen men ändå =)

2 Comments:

  • At 2011-07-02 15:20, Anonymous Anonym said…

    Fick just höra om en vän som kommit hem från FN-tjänst. Precis de dagarna när det var som varmast här. Han var med ut och sola, men efter en timme så frös han. Det var 28 grader och det tyckte han var kallt efter att ha tillbringar månader i 55 graders värme och oftast i full mundering....

    Varför berättade jag nu det?

    /Hosaan

     
  • At 2011-07-05 18:34, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det kan man undra - 55 grader hade jag nog inte klarat av =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter