Kimmietid

juni 30, 2011

Fixat lite

Jag och pratkamraten pratade innan semestern började att vi borde se till och ses då eftersom vi hade två veckor samtidigt. Nu har snart en vecka gått och jag tog mig i kragen och sms:ade om hon hade tid någon dag i nästa vecka. Nu skulle de åka iväg till sin stuga och vara där nästa vecka men inte åka förrän på lördag - så hastigt och lustigt bestämde vi oss. Imorgon kommer hon och hennes man hit och så ska vi ta oss en långlunch här hemma. Så det fick bli en liten extra tur till ICA, nu har jag inhandlat lite olika - Lufttorkad skinka, lite olika salami och chorizokorv tänkte vi kan ta dem lite som Tapas. Så blir det melon, sallad, bröd och så ska jag ta och smördegsinbaka lite kycklingfilédelar med färskost också så har jag lagat till något och inte bara köpt allt färdigt =), lite färdig potatissallad blev det också så att det ska bli tillräckligt mättande för männen (hennes man och min son =). Ska bli jättekul att ses! Tyvärr mulnar det rejält ute och det ska bli regn, det blir i och för sig skönt efter hettan men det hade varit kul att sitta utomhus imorgon. Vi får väl se hur det blir.

 
Hit Counter
Free Counter