Kimmietid

juli 13, 2011

Rosa MP3-spelare

Min födelsedag igår var trevlig! Sonen hade köpt en fin MP3-spelare till mig som han tyckte jag kunde ha glädje av när jag promenerar =) - rosa var den också.
Hossan hade köpt två böcker till mig som jag jättegärna ville ha och en fin bukett blommor också.
Av min syster fick jag trosor, en snygg sjal, en del hudkrämer och en mascara. Mycket fina presenter alltihop och jag blev glad.

Vi kunde sitta på uteplatsen och äta och satt kvar och drack kaffe också.
Idag är det mulet och regnigt ute och det bli en lugn hemmadag för oss, sonen blev plötsligt förkyld och har idag sprängande huvudvärk så han fick ringa jobb och sjukanmäla sig. Förhoppningsvis mår han bättre imorgon - han vill ju inte gärna stanna hemma från sommarjobbet.

Slappardag på schemat alltså, vi har t.o.m middag klar för det blev över en hel del från igår.
Ha en skön Onsdag!
 
Hit Counter
Free Counter