Kimmietid

juli 31, 2011

Oj vad fort helgen har gått

Jag har inte gjort så mycket precis men ändå har det flugit fram. Igår var jag ute och for omkring lite ärenden hit och dit och på kvällen var jag bara hemma. Har sovit gott i helgen och tagit det riktigt lugnt och det har varit skönt. Nu är helgen inte riktigt över än det finns ju en hel Söndagskväll kvar =).
Ikväll ska vi fixa lite hemmagjord Kebab, kebabkött med grönsaker och vitlökssås i pitabröd.
Det är enkelt och gott. Sitter just nu och försöker planera lite meny inför veckan som kommer så att det ska vara enkelt och smidigt efter jobb. Har kommit så långt som till Lax med potatis och Romsås på måndag, något med köttfärs på tisdag sen får vi se vad jag kan hitta på - ska gräva lite i frysen så att jag tar därifrån först =)

Hoppas er helg har varit skön!

2 Comments:

  • At 2011-07-31 23:23, Blogger -Nena- said…

    Skönt att ha en planerad meny, tyckte det är så svårt och även lite trist med vardagsmaten, vi hade fastnat lite i samma maträtter innan maken gick på semestre.
    Ska bli duktigare på det där med veckomenyer när det är vardag igen.

    Ha en fin vecka.

     
  • At 2011-08-01 20:02, Blogger Kimmie said…

    Nena: När man är igång och jobbar så underlättar det - annars har jag förmågan att fattas något som behövs.
    Det är lätt att fastna i det gamla vanliga =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter