Kimmietid

augusti 16, 2011

Trött

Nu är det igång på jobb på den nivån som det var när jag först blev anställd. Nu är inte allt helt nytt men oj vilket tempo =). Ska dessutom hinna med att gå någon form av kurs som avser brandskydd och annan säkerhet. En kick-off på fredag är också inplanerad.

Efter jobb i kväll så blev det en extra tur för att inhandla present till min fina systerson som fyller hela 29 år i veckan ?! Hur gick det till, vi snackar om lillplutten som tog 45 minuter på sig att (tillsammans med mig som ibland hjälpte till och hämtade honom) gå hem från dagmamman eftersom varenda pinne och sten måste undersökas =). Nåja, vi är hembjudna till honom på Torsdag kväll på mat - så vuxen är han nu =). Till systersonen köptes det lite väldoftande Björn Borg produkter och även lite ansiktskrämer för män. Unga män nuförtiden tar väl hand om sig själv.


2 Comments:

  • At 2011-08-17 09:43, Anonymous helga said…

    Ja, full snurr verkar du ha nu...

    Visst är det overkligt när barnen växer upp. Mitt äldsta syskon barn är snart 27... honom brukade jag vakta.

     
  • At 2011-08-17 17:05, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, nu rusar det på =)

    Härligt när dessa små pluttar växer upp till riktigt fina vuxna =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter