Kimmietid

augusti 31, 2011

Detta roar mig!

Läste en artikel som verkligen roade mig! Jag tycker inte att det finns något så mycket fulare än modet att byxorna ska hänga nästan under rumpan och kalsongerna ska visas upp. Usch! =)
Läste nu en artikel där en Senator från Florida delat ut bälten till behövande - alltså pojkar som inte förstått var byxorna ska sitta =). Det är tydligen dessutom nu så att man blev avstängd på universitetet i 3 dagar om man var klädd så =) (I Florida alltså)

Kanske lite tramsigt men jag måste säga att det är en i mina ögon riktigt bra lag =)

3 Comments:

  • At 2011-09-01 04:49, Anonymous Helga said…

    Bra lag - kanske kunde va nåt här i Sverige också ;)

    Det lät gott med falugratängen...

     
  • At 2011-09-01 16:36, Blogger Kimmie said…

    Helga: Kul lag om inget annat =)

     
  • At 2011-09-01 20:16, Blogger -Nena- said…

    Håller med!
    Bra lag och hade varit bra här också.

    Jag förstår inte hur man kan gå med byxorna så långt nerhasade, jag hade trillat *S*

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter