Kimmietid

augusti 29, 2011

Ny vecka

Så var det Måndag igen och jag har haft en skön helg. Såg knappt sonen i och för sig men det är ju inte så konstigt i hans ålder. På fredagen var han på Malmöfestival-avslutningen med kompisar och på Lördagen var han hemma hos en kompis - där var de ett helt gäng från skolan.
Hossan var här hos mig i Lördags så det blev en trevlig kväll även för mig. Hela gänget sov över hos kompisen så sonen kom hem först mitt på dagen på Söndagen.
Ikväll är han hemma, han sitter just nu och pluggar inför ett läxförhör imorgon.

Ikväll börjar Robinson på TV igen och jag ska ta och ge det en chans och se om det är kul.

2 Comments:

  • At 2011-08-29 19:49, Blogger -Nena- said…

    Ikväll är det Robinson ja... "nakenchock" eller något kan man ju ana när man sett reklamen.

    Nej i våra "barns" ålder är det lätt att de inte syns hemma som innan.
    Trevliga saker verkade han ha varit på i alla fall och du fick också en trevlig lördag.

    Ha det bra!

     
  • At 2011-08-30 18:59, Blogger Kimmie said…

    Nena: Hade absolut en trevlig helg, hoppas du hade det med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter