Kimmietid

september 05, 2011

Dag tillbringad i sängen

Var vaken i stort sett hela natten, antingen fick jag inte luft eller så var det hosta. Det gick också fram och tillbaka mellan att frysa och att svettas. Alltså blev jag tvungen att för första gången sedan jag började på jobb stanna hem sjuk. Som det ser ut nu blir jag tvungen att vara hemma imorgon också för jag mår eländigt.
Hela dagen har tillbringats i sängen så nu ligger jag på soffan ett tag istället för att få lite omväxling.

Dagens ansträngning blev att fixa middag och det blev att jag gjorde soppa eftersom det är det ända jag blir sugen på när jag är sjuk. Gjorde en ganska enkel italiensk ostsoppa. Gott blev det.
Nu är det vila som gäller igen.

2 Comments:

  • At 2011-09-06 12:01, Anonymous helga said…

    Klokt av dig att hålla dig hemma! Ibland är man bara sjuk så är det! krya på dig vännen !!

     
  • At 2011-09-06 19:37, Blogger Kimmie said…

    Helga: Inte så mycket val känns det som =). Fortfarande risig.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter