Kimmietid

september 11, 2011

Fortfarande inte helt kry

Denna förkylningen är inte till att leka med. Jag känner mig fortfarande ganska sjuk. Inte så som i början av förra veckan, men långt ifrån normal. Jag har bara tagit det lugnt denna helgen, vilat jättemycket. Jag har somnat ganska tidigt för att vara helg men ändå sovit till tio/halvelva på förmiddagen båda dagarna.
Vi har haft alla möjliga sorters väder i helgen, idag har det åskat, störtregnat följt av 24 grader och strålande solsken. Jag har grillat till oss ikväll, man får passa på så länge det går.
I veckan som kommer ska jag starta en kurs som jag ska gå via jobb, ska bli kul. Det är 6 hela arbetsdagar men utspritt över hösten. Min första kursdag är på Onsdag. Det handlar om ett helt nytt datasystem som vi ska ha. Min kollega gick sin första dag redan i förra veckan och tyckte kursen verkade riktigt bra så jag tycker det ska bli kul.

Nu blir det fortsatt slappande, lite tv-tittande förhoppningsvis tidigt sänggående och så hoppas jag att jag mår bättre imorgon.

3 Comments:

  • At 2011-09-12 09:42, Anonymous helga said…

    Det bådar ju gott att du ska på kurs - då vill de nog att du blir kvar där...

     
  • At 2011-09-15 16:17, Blogger -Nena- said…

    Hoppas att du mår bättre nu.
    Jobbigt när förkylningar inte försvinner.
    Jag känner fortfarande av min som jag haft i veckor nu =(

    Hoppas att det är en bra kurs och som Helga skrev så bådar det ju gott att du får gå på kurs.

     
  • At 2011-09-15 17:20, Blogger Kimmie said…

    Helga: Känns bra.

    Nena: Min är äntligen på väg bort.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter