Kimmietid

september 27, 2011

Imorgon är det kursdags igen

Imorgon ska jag iväg till del två av kursen jag går, så då blir det lite senare start på dagen. Inte så dumt =). I övrigt händer inte så mycket förutom jobb och vanlig vardag just nu.
Vi var ju iväg och firade systersonen i helgen och det var trevligt. Hans sambo jobbar på restaurang och är väldigt duktig på att laga god mat så det var jättegott. Detta var familjekalaset, han skulle ha kompisfest nästa helg.
Vi har fortfarande helt fantastiskt väder här och jag hoppas det ska stanna ett tag, efter den inte så fina sommaren så hade det känts bra med en fin höst.
Nu ska jag plocka ihop lite grejer tills imorgon och sedan ska jag börja på middagen som ikväll blir färskt fylld pasta med ost och baconsås.

2 Comments:

  • At 2011-09-28 09:25, Anonymous helga said…

    Trevligt med lite festligheter som lättar upp vardagen... Vädret är ju bara helt otroligt - som sommar nästan.

    Jag lagade veg. lasagne igår - det var så längesen och supergott!

     
  • At 2011-09-28 19:46, Blogger Kimmie said…

    Helga: Alltid kul med lite fest =)
    Vegetarisk lasagne låter jättegott.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter