Kimmietid

september 16, 2011

Härligt med fredag!

Så himla skönt med helg, antar att det kan bero på att jag har dragits med den envisa förkylningen men jag har varit SÅÅÅ trött varje morgon denna veckan. Det är skönt att sitta här och ha det lugnt och fint och veta att imorgon ringer ingen väckarklocka vid 06.00.
Dagen idag har varit rätt stökig så helgen är välkommen.

Hoppas ni får en fin helg, jag borde vara igång med diet nu men det har inte blivit så att jag riktigt kommit igång så nu ska jag ta mig en chokladbit till glaset med rödvin som står bredvid mig och njuta =)

4 Comments:

  • At 2011-09-16 21:53, Anonymous maria said…

    skål, här njuter jag av ett glas rött :)

     
  • At 2011-09-18 08:59, Anonymous Pisan said…

    ÅÅåhhh det låter gott! :-) Hoppas du är bättre vad gäller förkylningen nu. Önskar dig en fin söndag! Kramar! ♥

     
  • At 2011-09-18 10:19, Anonymous helga said…

    Hoppas du kunnat vila och njuta av helgen :)

     
  • At 2011-09-18 15:24, Blogger Kimmie said…

    Maria: Skål på dej med =)

    Pisan: Det var det också, ha en fin söndag du med.

    Helga: Jadå, mycket avkopplande.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter