Kimmietid

oktober 08, 2011

Tidigt ute...


Jag gillar ju att vara väl förberedd och nu har jag faktiskt kommit igång lite smått med julklappar =). Har köpt till ena systersonen och ett par andra småsaker till några andra. Innan julen ska vi förvisso fira sonens födelsedag, han fyller hela 18 år i November.
Han har i år önskat sig ett armbandsur från mig och sin pappa och han hittade snabbt exakt vad han vill ha och den är nu inköpt. Han får den inte förrän till födelsedagen men han har själv valt ut den. Det är klockan på bilden. Så har vi också tillsammans köpt en resväska till honom (det vet han inte). Så det stora är avklarat där.
Har varit ute och cyklat en del ärenden under dagen, sedan har det blivit lite städning och nu är det bara lugnt. Hoppas ni har en skön helg!

4 Comments:

  • At 2011-10-09 08:39, Anonymous Anonym said…

    Ha ha ha - vad vitsigt!

    Tid-igt ute :)

    Hossan

     
  • At 2011-10-09 14:00, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det tänkte jag inte på själv =)

     
  • At 2011-10-10 09:58, Anonymous Helga said…

    Åh, vad tidigt du är ute - vad skönt! Skönt också att ha kart med sonens presenter.

    Vi har så mkt annat nu i oktober med min stora 50-årsfest så det där med julen får vi ta tag i senare.

     
  • At 2011-10-11 18:56, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag har bara börjat lite smått men det känns bra att passa på när man hittar något lämpligt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter