Kimmietid

oktober 20, 2011

Ett gott skratt...

..om det är så att det förlänger livet så har jag lagt ett flertal år till mitt liv idag =). En av mina kollegor är otroligt bra på att berätta saker. Hon hade varit med om en helt absurd upplevelse och hennes fantastiska sätt att återberätta händelser har gjort att jag (och en hel del andra) skrattade oss till magont (och i mitt fall bortrunnet smink) i eftermiddags. Det är helt ljuvligt när man har så kul att det bara inte går att sluta skratta! Dessutom var vi en grupp på 7-8 personer som alla fullständigt bröt ihop. Vårt skrattande gjorde att en hel hög andra kom springande och undrade vad i hela friden som pågick. Rena vitaminen =)!!! Sånt mår man bra av.

Imorgon är det fredag och det blir skönt!

5 Comments:

  • At 2011-10-20 22:28, Blogger Hossan said…

    Var blev den kommentaren av som jag skrev 30 minuter efter ditt inlägg? Hmmmm

     
  • At 2011-10-21 08:00, Anonymous Pisan said…

    Ja, sådana skratt skulle man behöva mer av egentligen :-) Önskar dig en fin helg! Kramar! ♥

     
  • At 2011-10-21 08:06, Anonymous Helga said…

    Åh, så underbart befriande med ett riktigt gott skratt!!

     
  • At 2011-10-21 22:13, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ingen aning men nu har vi ju snackat i telefon istället =)

    Pisan och Helga: Underbart när alla släpper loss på detta sätt =)

    Underbar helg önskas till alla!

     
  • At 2011-10-22 14:14, Blogger Hossan said…

    Vilken vansinnigt rolig händelse!!!
    Så otroligt gärna jag hade stått i en buske och sett på (fast då hade det kanske drabbat mig med?) :D

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter