Kimmietid

oktober 16, 2011

Slutet på helgen

Redan Söndag, hade nog kunnat stå ut med en dag till utav helg. Sonen är hemma igen efter helg hos pappa. Ja, han har sovit hos sin pappa i varje fall - som vanligt tillbringas stor del av helgen med kompisar. Idag är han i varje fall hemma och jag ska så småningom sätta igång med att tillaga Skinkstek till oss.

Kanske blir det en film ikväll, har ett par hyrfilmer hemma den ena är en Irene Huss-film och den andra är "Water for Elephants" båda lockar =). Får väl se hur det blir.

Vi har vackert väder här i helgen, kallt men fint! Skönt att se solen. Tjocka vinterjackan fick åka på i slutet på veckan - det var ca 3 grader när jag skulle ut och cykla på morgonen och då behövdes den.

3 Comments:

  • At 2011-10-16 22:08, Blogger Hossan said…

    Jag tog på mig sandalerna när jag gick ut i lördag. Bara för att jag inte orkade leta ut några strumpor :)

     
  • At 2011-10-17 12:15, Anonymous Helga said…

    Ja nu är det kyligare. Jag har börjat med varmare kläder nu...

     
  • At 2011-10-17 19:34, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Men så är du också halvt galen =)

    Helga: Dags att pälsa på sig lite mer =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter