Kimmietid

oktober 22, 2011

Idag är det Lördag

Började dagen med en härlig sovmorgon, sedan har jag varit ute i fint höstväder och farit runt en del ärenden. En del som inte blev avklarade och en del som blev. Jag var bl.a på skopunkten för att kolla efter skor, ville ha något mitt i mellan par, inte jättevarma men inte för kalla. Jag hittade inget som jag gillade. Så var jag och köpte hem vin som ska vara till kalaset om ett par veckor.
Väl hemma igen så har jag planterat och fixat med en del nya blommor i mitt vardagsrumsfönster.
De jag hade var så stora och vildvuxna så det såg inte fint ut längre. Nu är det fint igen =).
Nu har jag precis bakat två "Carrot-cakes" som ska i frysen de ska vara till tårtan till sonens födelsedagsfest. Känns toppen att kunna förbereda några saker och lägga i frysen så det inte blir allt på en gång när det är dags.

Nu ska jag sitta här vid datorn en stund och kika runt.
 
Hit Counter
Free Counter