Kimmietid

oktober 23, 2011

Solig Söndag

Idag har vi en fin höstdag här i Malmö, tyvärr har jag inte direkt varit ute och njutit av det.
Jag har istället varit och handlat, gjort en salami och ostpaj som jag delat upp och fryst in för att ha till luncher (hade ägg som snart skulle bli för gamla). Strukit tvätten och småfixat lite annat här hemma. Fick dessutom en skön sovmorgon även idag. Sonen var iväg som vanligt igårkväll, de var denna gång hemma hos kompisen som bor nära oss vilket känns skönt när han ska hem sent på natten. De hade varit 10 killar och tjejer som tittat på film och snackat där hemma.

Imorgon är det måndag igen och en aktiv vecka är på gång som vanligt, jag kommer att ha tre tidiga morgnar det vet jag redan eftersom kollegan ska ha en semesterdag och två kursdagar.

2 Comments:

  • At 2011-10-24 16:19, Anonymous -Nena- said…

    Ibland blir det inte bara av att man är ute och njuter av det fina vädret men man blir glad att se att det är fint i alla fall.

    Hoppas du får en bra vecka.

     
  • At 2011-10-24 18:46, Blogger Kimmie said…

    Nena: Helt rätt, man blir piggare även av att se solen genom fönstret =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter