Kimmietid

oktober 31, 2011

Det kändes bra

Man vet ju aldrig vad de är ute efter i detalj men jag var en av tre de valt ut bland över 100 sökande så det kändes i varje fall bra. Bara tre som ska intervjuas, jag ska få besked redan nästa vecka. Det lät väldigt bra, eget kontor igen, skulle själv få välja ut nytt möblemang till det. Helt nybyggt hus - arbetsuppgifterna skulle vara väldigt lika vad jag gör nu fast mer på egen hand.
Det kändes lockande samtidigt som jag ju verkligen trivs där jag är. Dessutom skulle det vara en lugnare miljö, dock inte i city som jag trodde, de är i city nu men bygger ett helt nytt ställe som snart ska vara klart. Gratis träning med val av fyra olika sorter erbjöd de. Tja, det lät som sagt väldigt lockande - får först vänta och se om det är mig de vill ha och sedan tänka till.
Får jag det så tänker vända mig till nuvarande chef och se om detta kan sätta fart på besluten, det var först meningen med hela grejen men nu är jag lockad av detta nya.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter