Kimmietid

oktober 26, 2011

Varit och handlat

Efter jobb idag blev det en runda till ICA, jag var i och för sig på Netto i Måndags men då fick jag inte med de vanligaste varorna. Nu skulle jag fylla på med bl.a mjölk, bröd, grönsaker och lite andra basvaror. Sedan blev det middag tillsammans med sonen som fortfarande är sjuk. Han kommer nog att bli tvungen att stanna hemma imorgon också så hoppas han på att kunna gå på fredag.
Själv har jag två morgnar då jag börjar jobba klockan 7 framför mig så jag ska försöka komma i säng i vettig tid ikväll.
I helgen ska sonen vara hos sin pappa och då ska jag se till att slå in hans födelsedagspresenter så jag inte behöver smyga så väldigt =). Allt är klart och undangömt. Klockan som han själv har valt ut bryr jag mig nog inte om att slå in den ligger redan i en tjusig ask.
Har varit i kontakt med pratkamraten idag också och hon har en förälder som ligger för döden, usch vad jobbigt det är - jag vet ju hur fasansfullt det känns. Tänker mycket på henne idag.

2 Comments:

  • At 2011-10-27 13:02, Anonymous helga said…

    Hoppas sonen kryar på sig snart!

    Tungt med gamla sjuka föräldrar - jag har turen att ha två gamla föräldrar i livet som är pigga fortfarande (85 och 87 år)

     
  • At 2011-10-27 16:48, Blogger Kimmie said…

    Helga: Han är något lite bättre idag men hostade hela natten igår =(
    Härligt att du har så pigga och friska föräldrar - verkligen något att vara tacksam för.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter