Kimmietid

oktober 27, 2011

Intervju

Helt sjukt, jag har skickat iväg 2 ansökningar och på ingen av dem har ansökningstiden gått ut.
Idag ringde min mobil på jobb och jag trodde att det kunde vara sonen som är hemma och sjuk men det var ett av jobben. Ansökningstiden går ut om någon vecka men de säger att jag verkar intressant och vill jag komma på en tidig intervju?! Vad hände där? Det betyder på inget sätt att jag kommer att få det jobbet men det betyder att jag blivit bättre på att söka jobb + att jag genom det jobb jag har nu fått en hel del extra kompetens =).
Vi får väl se vad som händer, jag kommer att göra mitt bästa under intervjun - samtidigt som jag egentligen helst (som det känns nu) vill vara kvar där jag är. Men det kan ändras snabbt om det nya stället är trevligt, det är beläget i city istället för i utkanten av stan och det är positivt för mig.
Sen är det lite mindre (ändå jättestort). Jag känner mig förväntansfull och rätt glad.

Nu ska snart Enchiladas i ugnen, sonen mår lite bättre och vill ställa klockan imorgon för att se om han orkar. Sen har han lov - lyxlirare =)

2 Comments:

  • At 2011-10-28 22:34, Blogger Hossan said…

    Men tar du bort mina kommentarer?!
    Nu har jag kommenterat vid ett par olika tillfällen, men när jag kommer till din blogg nästa gång så är de borta - Hmmmm mysko :P

     
  • At 2011-10-29 13:59, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Nu är den här! Nej, jag har inte cencurerat dig =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter